25 januari 2014

Och så kylan...

Utetermometern visar -33 grader. Den stora utetermometern i smide och med kvicksilver alltså.
Digitalskiten klarar inte av att visa siffror längre, det står bara LL.L, jag antar att det betyder "Jag är död, sluta fråga, det är jävligt kallt, räcker inte det som info??"

Och så är det matchdag idag, vilket innebär att man måste ge sig ut i kylan.
Det är inget stort problem egentligen, men det känns som att kroppen går i slow motion oavsett om man är ute eller inne när det är så här kallt.

Håll tummarna för att bortalaget dyker upp trots kylan, och att det blir en bra match. Jag har gjort flera riktigt bra träningar i rad nu, så det finns förutsättningar för att göra ett bra resultat bara tävlingsnerverna håller sig i schack.

2 kommentarer:

  1. MINUS 33!!!!!
    Jag dör. Här är det minus 4 och jag dör lite här också. Vad är det du spelar? Ni ska väl inte vara UTE??

    SvaraRadera
  2. Bowling, och ja, inomhus (thank God!!). Men det gick inte så bra som jag hade hoppats. Tur att det är roligt i alla fall!

    SvaraRadera