3 januari 2014

3. En grej jag skulle vilja lära mig

Det finns så många grejer jag hade velat lära mig. T.ex. att måla stora tavlor, med stora breda penseldrag. Sådär stort och modigt. Fast det handlar nog mer om mod än om att lära sig måla. Men okej då, jag skulle vilja lära mig att vara modig!
Jag skulle också vilja lära mig att åka slalom på riktigt, men jag vet ju att det är orealistiskt pga det trasiga knät. Synd.

Förutom sånt så skulle det vara najs att Matrix-lära sig saker med ett chip i huvudet, typ som att flyga helikopter, klippa hår och laga godaste maten.

Och att flyga! (för nu hamnade jag ju på ett oseriöst spår)
Kring nyår hade jag den läskigaste falldrömmen nånsin. Jag föll hur länge som helst och magen vred sig flera varv innan jag äntligen vaknade. I ett sånt läge hade det varit trevligt att kunna flyga istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar