20 januari 2014

20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film...

Det hade inte behövts pistolhot för att få mig att spela huvudrollen i nästan vilken romantisk komedi som helst, så det är bara att välja en titel så är jag med!
Däremot skulle det helt klart krävas minst pistolhot, tortyr medelst spädbarnsskrik och att jag tvingades se på fotboll eller ishockey ett dygn i sträck för att få mig att spela huvudrollen i en skräckfilm.
Iofs, om man var en skräckfigur som t.ex. Freddy Krueger, Jason eller Samara så skulle man ju inte vara den som är rädd, så det skulle kanske funka.

Men jag skulle ju välja en film. Gah... då väljer jag att spela Anna i "He's just not that into you". Utan pistolhot. För Bradley Cooper är ju en hunk :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar