1 september 2013

Söndag hela dagen

Igår började jag så smått gå över från Firefox till Chrome, men glädjen över Chromes snabbhet gick över litegrann alldeles nyss när jag insåg att Blogger inte verkar funka särskilt bra på Chrome. Prutt.

Jag försökte fota Nisse utomhus i morse, det gick ju sådääär. Som vanligt. Han är seriöst dampig, den där hunden, ser han kameran så studsar han dubbelt så mycket som vanligt.

Men men, ny vecka imorrn. In i ekorrhjulet igen, dags att koppla på hjärnan och få koll på alla måsten. Än så länge är veckans möteskalender i alla fall tom, vilket är skönt.

På tisdag börjar förresten bowlingsäsongen. Just idag känner jag mig oerhört omotiverad och oinspirerad, men jag vet ju att det blir kul när jag väl kommer igång med träningen igen.  Det är bara att kötta på tills vardagen är normaltillstånd igen :-)


3 kommentarer:

  1. Nu blev jag lite nyfiken. På vilket sätt fungerar inte Blogger så bra på Chrome?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om det är min internetuppkoppling som är knasig, men när jag skulle skriva nytt inlägg så fick jag inte upp hela den sidan i Chrome (däremot funkade det i Firefox), jag såg bara rubrikfältet oavsett hur många gånger jag laddade om sidan.
    Men jag ska testa lite mer, det verkar ju skumt om det inte funkar...

    SvaraRadera
  3. Det verkar jättekonstigt. Jag använder uteslutande Chrome och jag har min blogg på Blogger och det fungerar utan problem. Hoppas det löser dig för dig, att det var en engångsföreteelse.

    SvaraRadera