3 september 2013

Näääj!

Jag somnade så himla skönt igår, gled bara iväg in i drömmarna och har sovit jättegott.

Jag drömde visserligen lite konstiga saker, som att en av mina bästa vänner bara vägde 30 kg (ofrivilligt) men nu hade hittat mirakelmedlet som gjorde att hon inte går ner mer. Hon visade det för mig i en skönhetsbutik, och det visade sig vara nåt hälsokostgrejs som kostade henne 200 kr per dag och såg skitäckligt ut. Men det var så BRA, sa hon. Och hon behövde ju bara dricka en liter om dagen av det! 
I samma dröm åkte jag taxi typ 100 meter från en butik till en annan för att fortsätta shoppa. Jag var nånstans i Norge, hade åkt dit med snabbtåg över dagen och en massa andra kirunabor var också där.

Och så mötte jag en gammal kollega som var och shoppade en massa bröllopsdekorationsgrejer för hon skulle gifta sig i morgon. Hon var dock inte ett dugg stressad över att saker inte var färdiga. Hon hade väldigt snygg frisyr!

När jag vaknade var min första tanke "åååh vad skönt att det är fredag". Det blir en lång vecka det här... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar