1 september 2013

Chrome + Blogger = njaää

Jag googlade runt lite och såg att det inte är okänt att Chrome och Blogger kan vara en kass kombination. Det funkar bra att titta på bloggen, men när man ska skriva inlägg så syns bara rubrikfältet, resten av sidan är blank.
Tydligen kan problemet ha med tillägg att göra, alltså tillägg man installerat i Chrome. "MeasureIt" verkar vara en känd "bov" som orsakar detta. Jag har inte det tillägget installerat, men testade ändå att börja plocka bort de få tillägg jag installerat, ett efter ett. Och vips så funkade Blogger som det ska.
Ända tills jag loggade in nästa gång... samma problem igen. Som återigen försvann när jag avinstallerade ytterligare ett tillägg (som fanns där när allt funkade några timmar tidigare). Jag fattar inte detta...

Håll tummarna för att det fortsätter funka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar