14 juni 2014

Sommarlov!

Det blev i alla fall sommarlov efter den galna veckan. Det skulle ju lugna ner sig efter konferensen, hade jag tänkt. Tydligen tänkte jag fel. Nåväl.

Jag vaknade i morse och hade absolut ingen aning om vilken dag det är. Hjärnan varvade upp rejält medan jag försökte reda ut om det möjligen är vardag och alla har försovit sig eller om det kanske kan vara helg. Men det kändes inte som helg, så det måste vara vardag och det vore ju inte bra. Till slut somnade jag om mitt i en stressad tanke, det blev nog syntax error i huvudet :-)

Idag blir det gymmet. Efter nån vecka utan träning gör det ont både här och där. Det är ju bra att det märks skillnad, men fan vad jobbigt. Kan man inte bara vara fräsch och o-ond utan att behöva gå dit??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar