6 juni 2014

Liket lever

Det har varit en sån där period när jag inte har läst en enda blogg (förutom ETT inlägg hos Fitterbittan förra veckan), och jag har inte loggat in här en enda gång. Det bara blev så.

Kortversionen av den senaste månaden då: Mina naglar är långa och fina och jag har inte haft ett enda återfall i nagelbitning, jag har börjat gå på gymmet, Pradan kom med posten till slut och den är LOVELY, det blev plötsligt sommar här vid nordpolen så jag är brun som en pepparkaka och semestern närmar sig!

Mitt spännande liv. Så glamoröst. Nu ska jag läsa ikapp några bloggar! :-)

6 kommentarer:

  1. Fint att se dig igen, låter som du har haft en bra period!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nog behövligt. Kul att ses igen! :-)

      Radera
  2. Du kanske är lite för ung för att minnas Nöjesmassakern, från den tiden när Sverige typ bara hade 2 tv-kanaler... Men Gösta Engström hade en sketch, "Rimfrost - rattmuff på, tjällossning - rattmuff av", eller nåt sånt, kanske samma med din blogg! Nu blir det åka av! Eller inte. Noga då. Varje inlägg uppskattas, när det än kommer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag minns Nöjesmassakern. Det var kvalitetsunderhållning! :-)

      Radera