16 juni 2014

Bwahahahahaaaa *galet skratt*

Jomen vi satt och käkade lunch och så. God thaimat. Och så sa nån: "Men vafan, det SNÖAR ju!" Och alla ba: "Va? Näää... Haha... Jooo... VAIHELVETE?!". Så jag tänkte att jag skulle fota det, för det är ju lite sådär... galet varje gång det händer i juni.


Det syns inte så jättebra, och jag borde förstås egentligen ha fotat fem minuter senare när man knappt såg ut genom fönstret för att det liksom var vitt överallt. Men då var jag upptagen med att dunka pannan mot bordet.

Men ser ni vad grönt och fint det är annars? Det är för att någon hatar oss här uppe och vill att vi ska få upp hoppet innan snön släpps ner den 16 juni.

Eller som kollegan konstaterade när vi var på väg till bilen igen: På söndag vänder det mot mörkare tider igen.

4 kommentarer:

  1. Inte vad man längtar efter, snö i juni, men... man blir lite fnissig ändå!

    SvaraRadera
  2. Det finns inget värre än snö. Alltid denna snö.

    SvaraRadera
  3. Härmed lovar jag att inte klaga på sommarvädret här nere i Skåne!

    SvaraRadera