26 juni 2014

Festivalhelg

Jag listade ut lårcurlmaskinen, och den är ju djävulens påhitt för herregud vilken träningsvärk jag har nu... jag drog iväg till gymmet på ett helvetes humör igår efter ett storkrig med tioåringen och i ren ilska körde jag ett stenhårt pass.
När jag låg och stönade på kvällen för att det värkte ungefär överallt i hela kroppen, sa maken att tre gånger i veckan kanske är en lite för hård satsning för en som är så otränad som jag. Jag orkade inte ens säga emot och hävda att tre pass inte är nån match, istället tog jag en Ipren och  muttrade "mhmm, det kanske är så".
 
Men vi får se hur det känns imorrn, för då är det enligt schemat dags för veckans tredje träningspass :-P

Idag börjar Kirunafestivalen. Jag jublar inte över artistuppställningen i år, men om vädret är okej så är det alltid kul att hänga i ett öltält och träffa folk :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar