11 juni 2014

En skitdag av episka proportioner

Jag hade ju tänkt hinna skriva ett inlägg om hur bra konferensen gick och hur trevlig konferensmiddagen (med bl.a bostadsministern vid bordet) var och hur nöjd jag kände mig när jag kom hem och hur trött jag var igår och hur idag skulle vara en lugn dag.

Istället har jag genomlevt en dag som eventuellt går till historien som den sämsta jävla skitdagen nånsin. 
Idioterna står som spön i backen, gräsklipparen krånglade, fick slut på bensin, och med några minuters gräsklippning kvar kom skyfallet. Inget mesigt mysregn, nej nej. The mother of alla skyfall. Jag blev blöt. Och kall. 
Och det har varit stress hela dagen och bredbandet är sönder och idag kom ett nytt modem/router. Tror ni att det funkar? Hade det varit imorrn så hade det kanske funkat, men nej nej. Episka proportioner, som sagt. 
Det verkar vara själva teleledningen eller jacket som pajade i åskan. Och jag är så trött och sur och FAN! Prutt.

Nya tag imorrn.

4 kommentarer:

  1. Om man törs vara lite positiv i allt elände så är ju i alla fall _sannolikheten_ för att morgondagen blir bättre rätt stor..?

    SvaraRadera
  2. Du är ju grymmaste planeringsexperten! Allt enlände för en hel månad, hopklämpt på en enda dag! Avundsvärd förmåga, såååå skönt att ha all idioti avklarad i ett svep? Snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Synd bara att det är så svårt att tänka så när man står mitt i smeten ;-)

      Radera