9 april 2014

Pi upphöjt till kaos...

...är nog den exakta matematiska formeln för hur det ser ut i vår klädkammare, också känd som "Mordor".



Nu är jag i den och ska typ...rensa. Ser ni  vad fint jag har börjat i ett av facken? Det är innehållet därifrån som ligger på strykbrädan i nederdelen av bilden. 

Det är nämligen lite så jag jobbar, jag skyfflar saker från en plats till en annan några varv och för varje varv hamnar något i sopsäcken och till slut är allt på ungefär samma plats igen (fast lite finare vikt) och så är jag helt slutkörd och ingen (knappt ens jag) ser någon skillnad jämfört med innan jag började.

Nångång har det till och med hänt att jag rensat men att sopsäcken aldrig tagit sig till tippen utan blivit kvar i ett hörn (pga slutkörd) så länge att jag glömt bort vad den innehåller, öppnat den och liksom "å kolla vilken fin..." och återanvänt något plagg. 

Men det där tomma facket, det ska jag absolut styra upp jättefint! I morgon.


1 kommentar:

  1. Javaffaaaan... ju bättre man städar och sorterar, desto mer plats tar ju skiten? Skarevaså? Va? VAAAA?

    Typiskt...

    SvaraRadera