20 april 2014

Life hacks!

Ni vet hur irriterad man kan bli när man typ äter världens godaste yoghurt och så tar den slut och man känner att det finns lite kvar i förpackningen men man får inte ut det?
Yoggi har hittat lösningen. Man kan "vrida loss toppen" för att klämma ut innehållet. Och eftersom deras mjölkkola-yoghurt är barnsligt god så måste man ju använda sig av den möjligheten.


Efter att noggrannt ha följt instruktionerna och flera gånger tänkt "hmm, sådär såg det ju inte ut på bilden" kan jag konstatera ett par saker:
1) Teori och praktik har sällan något med varandra att göra
2) Om jag blir sugen på mellanmål lite senare så behöver jag inte gå så långt för att hitta yoghurten EFTERSOM DEN ÄR I MITT HÅR.

God morgon.

2 kommentarer:

  1. *lol* Vilket fail. :p

    Men det var en fin tanke?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag svär, det är praktikanterna som kläckt idén på en firmafest bara för att sedan scanna nätet efter såna här blogginlägg...

      Radera