14 april 2014

Inner beauty

Jag lovade en bild på hur det ser ut där solen inte skiner lika intensivt hela dagarna... baksidan av vårt hus. Det har smält jättemycket, nu är det bara drygt en meter där vid väggen :-P



Folk söderut gafflar om blommande körsbärsträd och gräsklippning och yada yada, men ser ni barmarksfläcken nere till vänster på bilden?? Den som säger att det KOMMER att bli sommar till slut ändå.
Det går en fjärrvärmeledning där...


Och så var jag på röntgen idag. Det hela kändes ungefär som det brukar göra på sjukhus, ända tills den manliga röntgensjuksköterskan bad mig stå på alla fyra på britsen. Maken är helt övertygad om att jag blev fintad och att han bara ville fota min röv, och jag tänker att okejrå, ville han det så bjuder jag på det. Om inte så blev det säkert en fin bild av knät, så win-win.

I alla fall så fick jag med mig bilderna på CD för 300 spänn. Helt klart värt pengarna även om jag knappt förstår vad som är upp och ner på bilderna och än mindre kan säga om något verkar trasigt.
Men jag blir verkligen BRA på bild, eller hur?? :-P


Nu är det bara att vänta på att doktorn tittar på bilderna och säger om saker ser väldigt mycket konstigare ut än de borde göra.

1 kommentar: