27 februari 2012

Klara, färdiga...

Jag stämplade in 06.04 i morse. Jag konstaterade igår att de närmsta veckorna kommer bli hektiska. Det är en del saker som behöver slutföras, organiseras och fixas innan jag byter jobb på torsdag (!).
Helt galet, jag byter faktiskt jobb på torsdag... fast jag kommer delvis hänga kvar på gamla jobbet i någon månad för att introducera min efterträdare, samtidigt som jag själv ska introduceras i mitt nya jobb.

Den här veckan ska jag i alla fall försöka börja vid 6-tiden varje morgon. Det är skönt att vara här tidigt, man får så himla mycket gjort innan alla andra kommer och allt spring börjar.
Hittills idag har jag uppdaterat geodatabaser och sökvägar, sånt som bara går att göra innan alla andra loggar in och låser data. Två timmar avklarade, bara resten av dagen kvar.


dag 50 - #blogg 100

1 kommentar: