8 februari 2012

Hemmadag

Igår när jag låg i soffan och tyckte synd om mig själv tänkte jag att det nog inte skulle vara några problem att gå till jobbet idag. Hahahaaaa.
Just nu tar jag Alvedon + Ipren var femte timme för att inte vilja dö precis hela tiden, så ont gör det i örat.
Att öronbarn kan växa upp och bli normala vuxna övergår mitt förstånd. Att ha så här ont måste tamejfan göra skada för resten av livet. Mentalt i alla fall.

Nåväl, värktabletter och ett täcke i soffan var en rätt okej inramning för att se på Sherlock hela förmiddagen. Galet bra serie för övrigt!

Jag är pissless på vanliga deckare och kriminalromaner/serier/filmer, för alla är bara likadana hela tiden.
Men så blev jag tipsad om programmet "Detektiverna" i P1, ett tävlingsprogram där deltagarna får höra omgjorda scener ur klassiska mordgåtor och ska gissa mördare, originalförfattare o.s.v, och plötsligt kändes det jättekul med klassiska detektivmysterier igen, så Sherlock är perfekt :-)


dag 31 - #blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar