23 november 2014

Nu är det tydligen jul igen?

Tre barn = tre olika viljor, eller hur? Alltid, även om det gäller något som alla egentligen tycker lika om. Det är mer som en principsak, om hon tycker så, då tycker jag nåt annat, helst så motsatt som möjligt och lite till. Typ så.

Därför kom det ju LITE som en chock idag när alla tre plötsligt kom på att huset skulle julpyntas. Den 23 november. För nästa helg är det ju första advent och då är det FÖRSENT!! Öhm...

Jamen ställ en tomte på nån hylla då, tänkte jag (som i normala fall gräver fram julprylarna kring Lucia), men nehejdå. "Vi ska klä julgranen!". 

Så nu ser det ut så här hos oss. Den 23 november. Joråsåatt...





2 kommentarer:

  1. Fint är det! Jag får lite panik över hur jag ska hinna adventspynta nästa helg. Men det löser väl sig på något sätt.

    SvaraRadera
  2. Kör på bara! Vi brukar ta fram allt till första advent. Efter nyår vill jag bara ha bort det, så ut med allt på en gång. Det blir ju mysigt iaf :)

    SvaraRadera