9 november 2014

Känslan...

...när 10 dagars huvudvärk släpper efter en fullkomligt vidrigt ond massage av nacke/axlar.
Tårarna sprutade, det snurrade som en karusell i huvudet och jävlar så ont det gjorde, men oj vad skönt det är nu efteråt!

Jag måste verkligen bli bättre på att göra stretch- och rörelseövningar (och komma igång med gymträningen igen), jag VET ju att det blir så här annars. Nu kan jag iofs skylla på dålig arbetsställning när jag suttit i skolan och jobbat, men hade jag skött träningen så skulle det nog inte ha blivit så här illa.
Nåväl, Apoteket jublar nog, mängderna värktabletter jag ätit är nog tillräckligt för att säkra 3-4 helårsanställningar där...

Vi firar förresten Fars dag med tioåringens egengjorda tårta. Det börjar bli lite ordning på de korta människorna i huset när de fixar såna grejer :-)


Åsså hämtade jag paket idag.
Jag var ute på stan förra helgen och provade vinterskor. Mina gamla kängor är stenhårda och kalla så jag behövde hitta nya, men utbudet i butikerna var minst sagt magert så till slut chansade jag och beställde ett par Ecco-kängor från Brandos.


Jag var pessimistiskt skeptisk och helt inställd på att få skicka tillbaka dem, för hur ofta lyckas man beställa skor som både har rätt storlek OCH är bekväma? Men pessimisten fick ge sig, för jösses vad sköna de är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar