15 juni 2012

Hemma igen...


Äntligen hemma igen. Det var lite tungt att ta sig till jobbet i morse, jag var inte hemma förrän strax före 23 igår kväll. Sedan följde en förmiddag med datorproblem innan jag till slut kunde ta ta tag i allt som samlats på hög under veckan.
Det mesta löste sig i alla fall till slut. Det brukar ju oftast göra det fast det inte känns så alla gånger. Och nu är det helg. Jag har lite panik över att det så snart är måndag igen, men nu är det bara två veckor kvar till semester. Långledigt... åtta veckor. Jag behöver verkligen det.

Åsså förundras jag över hur mycket man kan beröras av människor man är bekant med men aldrig ens har träffat. Jag fick just veta att en nätbekant blivit mamma idag, ganska mycket tidigare än beräknat. Jag blir varm i hjärtat, glad, ledsen och bekymrad på samma gång och hoppas så himla mycket att allt går bra för dem båda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar