31 maj 2012

Pissenisse

Jag har inte riktigt haft tid eller energi att hålla bloggen uppdaterad, det är lite hektiskt med en valp i huset :-)
Men det går faktiskt bättre än jag hade räknat med, det jobbigaste är inte att behöva springa ut med honom mitt i natten ibland, utan att det nästan är MINUSGRADER på nätterna nu. Lite kyligt att vara ute i morgonrock halv 3 på natten när han får busfnatt och inte alls tänker kissa... men han är väldigt söt i alla fall :-)


I övrigt försöker jag fokusera på att göra mig av med sånt som tar mer energi än det ger.
Det kan vara små saker som att ta tag i att städa en skrivbordslåda som länge varit ett dåligt samvete, eller lite större saker som att välja bort visst umgänge, saker som har gnagt och som man till slut inser måste åtgärdas.
Och när man väl tar tag i det så är det inte heller någon big deal, bara enkelt, skönt och välgörande! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar