24 mars 2012

Det blev...

...en liten bloggpaus, maken var bortrest en vecka och det var lite mer slitsamt än jag hade trott att vara själv med tre galningar. Men det gick ändå bra, och nu är han hemma igen :-)
Dessutom är jobbet rätt hektiskt just nu, som det brukar vara när man börjar på nåt nytt. Men det känns kul, det kommer nog att bli riktigt bra tror jag.

Jag googlar LCHF-recept, ska ge mig på en vända åt det hållet igen. Fast inte superstrikt, för då blir jag så korkad och orkeslös. Däremot ska jag försöka att låta bli bröd och pasta helt och hållet, för att kolla hur magen mår av det. Förra LCHF-vändan mådde ju magen otroligt bra, och jag vill kolla om det var kolhydraterna i sig som gjorde skillnad eller om det kanske kan vara gluten jag reagerar på i vanliga fall. Vi får väl se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar