25 januari 2011

Sök och du skall finna!

Jag har ett statistikverktyg kopplat till bloggen. Med hjälp av det kan jag se hur många besökare jag har, vilka sökord folk använt när de råkat ramla in här och lite sånt. Det var många som ramlade in i gamla bloggen genom att googla "Bruno Wintzell", och ett av de vanligaste sökbegreppen som för folk HIT är "Jochen Schutzdeller"...

Och hey... vid en närmare koll inser jag att de båda herrarna inte är helt olika (mörkt hår, seriös blick, och amorbågen... say no more).
Kan man månne dra några bloggslutsatser av detta? Är det något med mig och dessa mörka män som för evigt kommer kommas ihåg för sexuella anspelningar i TV?
Nej, förmodligen inte, men dessa herrar är icke desto mindre "mina" bloggmän, let's face it. Och som sådana förtjänar de också ett parnamn... ni vet, i stil med TomKat och Brangelina.

Så... I give you... Brunchen! Och vips så kan man kanske dra fler slutsatser, för brunch är ju nästan frukost och jag är definitivt en frukostmänniska. Dessutom var ju Bruno Wintzell gift med Goldie Hawn, och hon spelade huvudrollen i "En flicka på gaffeln".
Behöver jag ens säga det.... vad gör man med en gaffel? Äter (brunch) såklart. Tadaaa!

Nu vet jag bara inte riktigt vad jag ska göra av alla dessa nyvunna insikter. Starta brunchrestaurang? Skaffa mig ett harem av mörka män med markerad amorbåge? Se alla Goldie Hawns filmer? Äta brunch oftare? Äta mörka män? :-O

Analyser och kommentarer mottages tacksamt, all hjälp kan nog behövas ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar