20 oktober 2013

Veckan som försvann

Jag vet inte var veckan tog vägen, men fort gick den.
Söndagsstädning pågår, solen skiner, snön gnistrar och jag har ont i kroppen efter gårdagen.
Vi spelade två bortamatcher, först i Luleå och sedan i Piteå. Det finns en viss galenskap i att skumpa närmare 80 mil i minibuss på en dag för att sporta lite, men det var som vanligt väldigt roligt.
Dessutom spelade jag rätt bra, så jag är nöjd och glad idag trots att halva helgen liksom försvann...

Veckan som kommer börjar med full rulle, konferensfixning står på schemat måndag och tisdag så dagarna kommer att svischa förbi.
Och så måste jag försöka hitta "min" hårfärg, det märke jag brukar använda verkar inte finnas att köpa längre. Typiskt, precis när man lärt sig vad som funkar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar