14 oktober 2013

Dagen i bilder

Idag gjorde jag slag i saken och gjorde i ordning en bokbytarhylla på jobbet. Jag har velat bli av med en massa pocketböcker ett tag men har inte velat slänga dem, så när stadsbiblioteket flyttat och ville bli av med en del gamla hyllor hämtade jag en därifrån och fyllde den.
På eftermiddagen såg jag att några böcker hade försvunnit, jag hoppas resten också hittar nya hem och att hyllan fylls med fler böcker :-)


Och nu ikväll satt jag och nioåringen ute en lång stund och såg på det vackra norrskenet som dansade över himlen. "Det är nästan som magi" sa nioåringen.
Jag har aldrig fotat norrsken förut, men inser att jag verkligen måste köpa ett stativ så jag kan experimentera mer. Det känns inte helt hållbart att ha knät som stativ och hålla andan fyra sekunder åt gången :-P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar