29 september 2012

Åsså blev det sådär glest igen...

Jobb och liv och allt däremellan gör att skrivandet hamnar i bakvattnet. Jag skriver i princip inget längre, varken här eller för skrivbordslådan, vilket på sätt och vis känns lite sorgligt även om jag vet att det blir så i perioder.
Och här känns det lite knasigt för jag är inte särskilt intresserad av att uppdatera jätteofta men bara i Facebookstil á la "Solen skiner och nu ska jag bajsa. Kaffe är gott". Och det mesta annat som rör sig i huvudet till vardags KAN jag helt enkelt inte skriva om här av olika anledningar.

Ibland känns det som att det skulle vara lockande att ha en helt anonym blogg och kunna vräka ur sig precis allt som snurrar omkring i huvudet. Men nä...det är inte heller min stil, så jag fortsätter väl så här ett tag till :-)

För tillfället njuter jag i fulla drag av en barnfri helg. Barnen är hos farmor, vi varvar ner totalt och idag har jag sträckkollat sju (!) avsnitt av Svenska Hollywoodfruar. För att jag kunde. Och för att det inte går att låta bli att se vad den där galna människan Gunilla Persson ska hitta på härnäst. För hon är verkligen snurrig bortom det mesta, på ett lite läskigt sätt...

4 kommentarer:

  1. Hej! Låter dig veta att en total främling kikat runt i din blogg. Också kommuntant. 4-barnsmamma och gift med en norrlänning. Som begärt förflyttning hem till Kiruna. Så jag rekar Kiruna vardag. :D

    SvaraRadera
  2. Halloj, rekar också Kiruna vardag. Ett tag sen jag flyttade därifrån och nu kommer jag hastigt och lustigt tillbaka. :)

    SvaraRadera