10 april 2012

Påsklovsvardag

Det är tisdag, idag har folk börjat jobba igen och jag har fortfarande påsklov :-) Det känns finfint, och lugnet har lägrat sig hyfsat efter ett par nätter med bättre sömn (läs: utan mardrömmar). Idag har vädret varit trååååkigt, så det har varit soffhäng och en massa Rumble på telefonen (jag heter listoplisto där ifall nån vill spela).

Nu är jag i alla fall nybastad och surfar efter snygga klänningar.
Klänning är kanske världens skönaste plagg, jag tror jag hade kunnat ha hundra klänningar, hundra par leggings/strumpbyxor, ett par jeans, några toppar och ett par träningsbyxor i garderoben och vara rätt nöjd med livet.
Släpp t.ex. in mig på Kiyonna med obegränsad budget så kan jag nog roa mig en stund, och så ett stopp på Swedish Hasbeens efter det, sedan är shoppinglyckan total :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar