1 april 2012

Fem datorer eller en iPad? Hmm...

Joråsåatt... det vore ju kul att blogga ibland om man bara kunde komma i närheten av en dator! För tillfället mutas alla datorer in samma sekund som barnen vaknar. "Jag ska ha äppeldatorn", "Jag ska ha barndatorn", "Jag tar datorn på TVn för jag ska lyssna på Spotify".
Och så får föräldrarna klara sig med sina iPhones :-P
Min iPhone är bra på massor av saker, men det är ingen höjdare att blogga från den. Tips på BRA Blogger-appar tas tacksamt emot, Bloggers egna app är nämligen bajs.

Och så har Microsoft börjat ringa oss... från typ Indien. De har ringt tre gånger under den här veckan, och verkar vilja hjälpa oss med virus som vi tydligen har på datorn. Himla omtänksamt av dem att ringa sådär, och wow Microsoft som har tekniken för att ha koll på alla användares datorer så att de inte blir virusdrabbade. DET är kundservice! ;-)

Sedan kan jag tycka att inte är det särskilt underligt att det är krig i världen, när folk inte ens kan gå klädda i onepiece utan att bli hotade. Herregud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar