9 december 2014

Men vad jag egentligen tänkte säga var...

Jag har lite svårt att slutföra tankar och meningar, mitt i en tanke hoppar jag över till nästa och så blir jag allmänt obegriplig. Men vad jag egentligen satte mig ner för att skriva i det förra inlägget var det här, som ju faktiskt inte alls kom med då...

Så här vackert gråter väl alla?
Jag har inte sminkat mig på typ två månader. Inte för att jag är hårt sminkad i vanliga fall heller, men jag brukar åtminstone slänga på lite mascara för att se lite piggare ut. Det upphörde för ett par månader sedan när jag insåg att det inte var någon idé eftersom jag ändå skulle gråta bort sminket på en stund.
För sådant var livet då.
En dag utan gråt fanns helt enkelt inte och det var rätt tröttsamt att behöva hålla koll på utsmetad mascara också, allt det andra var liksom nog.

Men imorrn ska jag nog ta fram den där mascaran igen, för jag har inte gråtit på flera dagar. Det var bara det jag skulle säga. :)

Och förresten så var dottern med på gympalektionen idag. För första gången på flera månader. Känslan alltså... det finns hopp om det här!

2 kommentarer: