22 mars 2014

Tonårshunden


Nisse fyller 2 år idag. Det firas med grisknorr och grisöron och diverse andra äckligheter som barnen envisades med att köpa igår. Han glufsar i alla fall för fullt, snart börjar han väl att fisa :-P
Och så är han mitt i den stora vårklippningen. Efter mycken vånda fick skägget och luggen ge vika, nu ser han ut som en valp igen.


Åsså köpte jag nya bandage för knähälvetet häromdagen. De jag hade tidigare var typ 20 år gamla och har funkat skitbra men nu dog de av ålder, gummibanden i lindorna hade torkat så det dammade så fort man försökte använda dem. Elasticiteten var minst sagt... borta.

Jag laddar för tre dagar i Stockholm (tjänsteresa) och enligt programmet för resan kommer det att promeneras en hel del. Jag vet inte hur det kommer att gå, men det är bara att lösa situationen helt enkelt. Bandage, knästöd av neopren och knästöd med skenor kommer i alla fall att ingå i packningen tillsammans med Ipren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar